Skocz do zawartości


UB Team

Madraxu

UBTeam
  • Zawartość

    394
  • Wpisów na Chatboxie

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Muzyka Profilowa

Ostatnia wygrana Madraxu w Rankingu w dniu 21 Października

Madraxu posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Madraxu

  • Tytuł
    Sierżant Sztabowy
  • Inne grupy Multi Admin CS:GO, Pomocnik, VIP
  • Urodziny 2002.09.30

Informacje dodatkowe

  • Imię
    Oliwier
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Platforma
    Steam
  • Snapchat
    ol3k2002
  • Ulubiony Mod
    AWP i Retake <3

Ostatnie wizyty

1 919 wyświetleń profilu
  1. Dziś przy rozpatrywaniu skargi odnośnie obecności na forum, przyjrzałem się Regulaminowi Administratora i zobaczyłem, że potrzebuję on lekkiej przebudowy. Załatwię to w ten sposób: 1. Aktualny wygląd Regulaminu 2. Moja propozycja 3. Zmiany Tak wygląda aktualny Regulamin Administratora: §1.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachowywać szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej Administracji. §1.2 Zakaz spamowania na !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości.). §1.3 Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstwane slapowanie, slay'owanie itd.). §1.4 Admini mają obowiązek sprawdzania gracza, który został zgłoszony jako podejrzany. §1.5 Admin nie zawsze ma rację. §1.6 Admin ma całkowity zakaz prowokowania innego admina/gracza §1.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (jeżeli ktoś stwierdzi, że ... skrócił to nie koniecznie tak musi być). §1.8 Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd. §1.9 Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód. §1.10 Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów. §1.11 Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24 godzin od złożenia skargi. §1.12 Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go. §1.13 Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy. §1.14 Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze. §1.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń. §1.16 Admin ma obowiązek wyrażać się kulturalnie w obecności innych graczy. §1.17 Admin ma obowiązek wejść na serwer kiedy inni gracze go o to proszą. §1.18 Admin nie może karać drugiego admina. §1.19 Admin ma obowiązek wszelkie bugi znalezione bądź otrzymane od graczy przekazać administracji wyższej tj. Właściciel, Junior admin etc. §1.20 Zakazane jest ignorowanie próśb graczy. §1.21 Admin nie powinien lekceważyć innych osób gdyż nie jest najważniejszy na serwerze. §1.22 Wszelkie spory między administracją będą surowo karane, gdyż każdy admin powinien wykazać z siebie maksimum i nie dopuścić do takiej sytuacji. §1.23 Każdy admin po otrzymaniu warna na forum, ma 7 dni na jego odrobienie. Jeżeli jednak admin nie odrobi ostrzeżenia po 7 dniach, rangi zostaną zdjęte. §1.24 Admin musi mieć stuprocentową pewność co do przewinienia gracza, aby go zbanować. §1.25 Admin musi podpisywać się pod banem/kickiem jeżeli nie ma konta w SB oto wzór: ( sm_ban "Nick" "czas" "powód"/Podpis ) jeżeli tego nie zrobi dostanie 1/3 ostrzeżenia §1.26 Zakazuje się zamykania tematów ze skargą dotyczącą osoby zamykającej. §1.27 Admin ma obowiązek odwiedzać forum przynajmniej raz dziennie. Moja propozycja: §1.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachowywać szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej Administracji. §1.2 Zakaz spamowania na !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości.). §1.3 Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstwane slapowanie, slay'owanie itd.). §1.4 Admini mają obowiązek sprawdzania gracza, który został zgłoszony jako podejrzany. §1.5 Admin nie zawsze ma rację. §1.6 Admin ma całkowity zakaz prowokowania innego admina/gracza. §1.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (bez dowodów, bez zauważenia łamania regulaminu osobiście). §1.8 Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd. §1.9 Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód. §1.10 Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów. §1.11 Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24 godzin od złożenia skargi. §1.12 Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go. §1.13 Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy. §1.14 Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze. §1.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń administracyjnych. §1.16 Admin ma obowiązek wejść na serwer kiedy inni gracze go o to proszą. §1.17 Admin nie może karać drugiego admina. §1.18 Admin ma obowiązek wszelkie bugi znalezione bądź otrzymane od graczy przekazać administracji wyższej tj. Właściciel, Junior admin etc. §1.19 Zakazane jest ignorowanie próśb graczy. §1.20 Admin nie powinien lekceważyć innych osób gdyż nie jest najważniejszy na serwerze. §1.21 Wszelkie spory między administracją będą surowo karane, gdyż każdy admin powinien wykazać z siebie maksimum i nie dopuścić do takiej sytuacji. §1.22 Każdy admin po otrzymaniu warna na forum, ma 7 dni na jego odrobienie. Jeżeli jednak admin nie odrobi ostrzeżenia po 7 dniach, rangi zostaną zdjęte. §1.23 Admin musi mieć stuprocentową pewność co do przewinienia gracza, aby go zbanować. §1.24 Admin ma obowiązek posiadania konta w SB, jeżeli takowego nie posiada i zostanie to wykryte otrzyma 1 ostrzeżenie administratorskie. §1.25 Zakazuje się zamykania tematów ze skargą dotyczącą osoby zamykającej. §1.26 Admin ma obowiązek odwiedzać forum przynajmniej raz dziennie, jeżeli admina nie będzie ponad tydzień, bez przyjętej nieobecności - rangi zostają zdjęte. Zmiany: §1.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (jeżeli ktoś stwierdzi, że ... skrócił to nie koniecznie tak musi być). \/ §1.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (bez dowodów, bez zauważenia łamania regulaminu osobiście). §1.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń. \/ §1.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń administracyjnych. Usunięcie punktu §1.16 z powodu powtórzenia: §1.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachowywać szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej Administracji. §1.16 Admin ma obowiązek wyrażać się kulturalnie w obecności innych graczy. §1.25 Admin musi podpisywać się pod banem/kickiem jeżeli nie ma konta w SB oto wzór: ( sm_ban "Nick" "czas" "powód"/Podpis ) jeżeli tego nie zrobi dostanie 1/3 ostrzeżenia \/ §1.24 Admin ma obowiązek posiadania konta w SB, jeżeli takowego nie posiada i zostanie to wykryte otrzyma 1 ostrzeżenie administratorskie. To by było chyba wszystko, co według mnie powinno zostać zmienione w Regulaminie Administratora.
  2. Nie spodziewałem się takiego połączenia, gdyż Peja hejtował trap scenę, ale jednak wszystko jest możliwe.
  3. Madraxu

    [Pozytywnie][Skarga] Admini

    Wiadomość wygenerowana Automatycznie: Temat został zamknięty przez Moderatora bądź Administratora. Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj post bądź skontaktuj się z Moderatorem zamykającym temat. Twoja skarga została rozpatrzona pozytywnie ! Wszyscy oprócz @ Bi3szkU oraz @ Kill3r byli ponad miesiąc temu na forum, więc po rozmowie z @ Fliper doszliśmy do wniosku, że reszta adminów otrzymuje degrada. Pozdrawiamy, Administracja CS-4frags.pl
×