Skocz do zawartości


diN

regulamin Regulamin serwera Old Jailbreak

Rekomendowane odpowiedzi

Moderator

    Regulamin serwera Old Jailbreak       

 

jailbreak.png

   

 

I.Zasady ogólne

 

§1.1  Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go.

§1.2 Przy interpretacji regulaminu korzystaj z powszechnego (prostego) znaczenia! Nie próbuj naciągać zasad!

§1.3 Szanuj innych graczy, wszelkie nadużycia będą karane!

§1.4 NIE dyskryminuj innych graczy. Obejmuje to uwagi na temat wieku, płci, pochodzenia.  

§1.5 Twój nick musi być możliwy do przeczytania, łatwy do wymówienia i wyróżniający Cię od innych graczy.

§1.6 NIE Ghostuj (Nie ujawniaj informacji o żywych graczach, gdy jesteś martwy)!

§1.7 NIE reklamuj innych serwerów/sieci!

§1.8 NIE próbuj crashować serwer (np. poprzez spamowanie spawnera broni)!

§1.9 Administracja NIE może reagować na akcję, których nie widziała. Nie pisz skarg adminom na PW, służy do tego odpowiedni dział na forum!

 

                                                 

   II.Definicje

 

§2.1 Freeday - strażnicy NIE mogą wydawać rozkazów więźniom; Zajmuje oni 1 pomieszczenie, w którym przebywają do końca FD(max 6 minut). Mogą oni zabijać więźniów z bronią/w zajętym pomieszczeniu lub wszystkich po skończeniu freedaya!

§2.2 Bezruch (NAKAZ) - NIE możesz chodzić (WASD), ale możesz skakać, kucać, rozglądać się, bić kosą i zmieniać broń.

§2.3 Totalny bezruch (NAKAZ) - NIE możesz zmienić pozycji, w której masz wykonywać totalny bezruch.

§2.4 Buntowanie się - Akt nieposłuszeństwa wobec poleceń CT/Wardena lub zadanie DMG nie baitującym CT.

§2.5 Pozycja buntu - Totalny bezruch na kucaka patrząc się maksymalnie w dół. Może zostać wydana po obiciu przez TT jednego z CT. Po śmierci Wardena może ją wydać KAŻDY CT. Jest odwoływana przez dowolne polecenie nie związane z komunikacją!

§2.6 SCela - Cela zawierająca broń(oprócz granatów)/teleport/secret.

§2.7 Sprawdzanie broni - Proces przeszukiwania więźniów i pozbywania się ich broni. Może trwać do 45 sekund!

§2.8 Rush - Skorzystanie z najbliższej możliwej trasy, bez zbaczania z niej i opóźniania swojego przybycia!

§2.9 Baiting - Celowe lub nieumyślne zbliżanie się do więźnia na zasięg noża.

§2.10 Opóżnianie - Nie korzystanie z najszybszej, bezpiecznej trasy do wskazanego miejsca!

§2.11 Freekill/FreeDMG - Przypadkowe bądź umyślne zabicie/obicie niezbuntowanego więźnia!

§2.12 Ostatnie życzenie- Nagroda dla ostatniego, niezbuntowanego więźnia. Może to być kontrola(2 minuty), jedna z minigier (!lr), freeday lub własny pomysł więźnia (NIE może on obrażać strażników).

§2.13 Kampienie - Celowe lub nie przebywanie w pobliżu wątpliwego obszaru - GunRoom'u, Secretów, Medyka.

§2.14 GunRoom - Miejsce, z którego CT biorą bronie; najczęściej ich spawn.

§2.15 NAZI - Strażnik, który jest bardzo rygorystyczny dla podanych poleceń (nie dawanie ostrzeżeń, czy tzw. "karniaków"). Pomimo to nie łamie on regulaminu.

§2.16 Karniak - Kara za nie wykonanie polecenia; polegająca na zadaniu DMG więźniom zamiast zabicia ich.

§2.17 Faworyzacja - Traktowanie jednego z więźniów w inny sposób (bardziej łagodny lub surowy).

§2.18 Krok przed cele - Ustawienie się tak, że strażnik po pełnym zamknięciu celi, nie może przejść pomiędzy więźniem a jego celą.

 

                                                     

  III.Przykładowe Zabawy

 

§3.1 Zasady wszystkich poniższych gier NIE muszą być wyjaśniane przez Wardena! Przy korzystaniu z zabaw nie będących na liście Warden ma obowiązek wyjaśnić reguły!

§3.2 Ostatnia/Pierwsza reakcja - Ostatnia/Pierwsza osoba, która wykona wskazaną akcje zostaje zabita/wygrywa (Wskazania osoby do zabicia/wybór zabawy itd.).

§3.3 Simon mówi - Warden informuje o rozpoczęciu zabawy w Simona. Następnie mówi "Simon mówi rozpoczęła się zabawa w Simona; Simon mówi Simonem mogę być tylko ja". od tego momentu więźniowie wykonują tylko polecenia zaczynające się od "Simon mówi" (Nie dotyczy pozycji buntu)

§3.4 Mam Talent/Żarty - Więźniowie przedstawiają indywidualnie lub w grupach swoje talenty/opowiadają żarty. Po występie strażnicy decydują, czy więzień/grupa powinien/nni przeżyć.

§3.5 Poligon - Więźniowie na polecenia Wardena muszą przedostać się z ich pozycji do wskazanego przez Wardena miejsca. Wybrany wcześniej strażnik może do nich strzelać z dowolnej broni (oprócz autokamp, negeva i m249), lecz nie może się poruszać.

§3.6 Rybki - Więźniowie wskakują do basenu. Po danym przez Wardena sygnale - jeden wybrany wcześniej strażnik strzela (np. Glock,Deagle) do więźniów będących nad wodą. Zabawa trwa do określonej przez Wardena liczby killi.

§3.7 Krwawe słówka - Osoba, która jako pierwsza napisze podane przez Wardena słowo (Polskie znaki są wymagane: żółw!=zolw) wygrywa/zostaje zabita.

§3.8 Szybkie paluszki - Osoba, która jako pierwsza napisze podane przez Wardena słowo/zdanie wygrywa. Polskie znaki NIE są wymagane.

§3.9 Kuleczki - Warden wybiera broń i wystrzeliwuje z niej naboje. Więźniowie mają za zadanie odgadnąć ilość nabojów pozostałych w magazynku . Gracz, który był najbliżej tej ilości lub odgadnął jej dokładną liczbę - wygrywa.

§3.10 Odmieniec - Po odliczeniu, lub na znak wardena 3 ostatnie osoby piszą na czacie 1 lub 2. Ginie odmieniec, lub osoba która napisała jako ostatnia.

§3.11 Odwrócona Reakcja - Warden wydaje polecenie, a terroryści wykonują je na odwrót. Podskocz=Kucnij , Krok do przodu=Krok do tylu itd.

§3.12 Sąd - Warden wybiera jednego z więźniów i oskarża go. Zadaniem więźnia jest wybronienie się z danego przestępstwa - przyznanie się do winy kończy się śmiercią więźnia. Wytłumaczenia i oskarżenia mogą być zabawne.

§3.13 Quiz - Warden zadaje pytanie każdemu więźniowi z wybranej przez niego/ ustalonej wcześniej dziedziny, np. CS:GO, LOL, Matematyka.

§3.14 Lustro - Terroryści muszą wykonywać te same czynności co Warden. Kto się pomyli/zawaha - ginie.

 

                                                    

 IV.Zasady CT/Wardena

 

§4.1 W przypadku złamania którejkolwiek z poniższych zasad, CT może zostać zeslayowany/przeniesiony do TT/otrzymać (CT) bana.

§4.2 Cele muszą być otworzone po wydaniu poleceń więźniom, przed 9:00. Po upływie tego czasu, następuje Freeday.

§4.3 Wszystkie polecenia muszą być wydawane w jasny i zwięzły sposób. Dodatkowo na ich wykonanie więżniowie powinni mieć odpowiednio czas.

§4.4 Strażnicy muszą mieć chęć do prowadzenia. (Jeśli chcesz dołączyć do CT wpisz !guard)

§4.5 Warden ma nakaz powtórzyć wydane polecenia, jeśli powtórzył a TT poprosi o to ponownie warden nie ma wtedy obowiązku powtarzać.

§4.6 Po śmierci Wardena wszystkie jego polecenia są odwoływane. Strażnicy mogą nakazać pozycję buntu, bez stawania się wardenem.

§4.7 Strażnicy muszą aktywnie pomagać Wardenowi w prowadzeniu rundy!

§4.8 Strażnicy mają 20 sekund po wybraniu Wardena na opuszczenie GunRoomu.

§4.9 Zbuntowani więźniowie mogą prosić o dołączenie do reszty. Warden musi odpowiedzieć na tę prośbę - odrzucić bądź zaakceptować ją, bez późniejszej możliwości zmiany tej decyzji. Powracający więźniowie mogą zostać zabici za posiadanie przy sobie broni!

§4.10 Strażnicy mogą zabić każdego więźnia, który używał broni.

§4.11 Warden może wydać specjalne polecenia więźniom będącym w SCeli. (Cela z bronią)

§4.12 Strażnicy wydając indywidualne poleceni musi podać nick więźnia!

§4.13 Strażnicy nie mogą wydawać poleceń, przez które więźniowie zginą (np. skok w przepaść na clouds'ach).

§4.14 Strażnicy nie mogą podrzucać więźniom broni. Nie dotyczy to więźniów posiadających życzenie.

§4.15 W przypadku gdy strażnik uczestniczy w zabawie na mapie wraz z więźniami, wszyscy więźniowie muszą mieć takie same szanse przeżycia.

§4.16 Strażnicy nie mogą oszukiwać więźniów w trakcie prowadzenia więźniów na mapę.

§4.17 Warden nie może wydawać poleceń trwających do końca rundy.

§4.18 Strażnicy nie mogą kazać więźniom wyrzucić medich shotów/decoyów.

§4.19 Warden może zabić więźnia na jego wyraźne życzenie na czacie (głosowym bądz poprzez napisanie na chacie)

§4.20 Strażnicy nie mogą baitować więźniów (tj. Podchodzenie do więzniów na zasięg noża)

§4.21 Strażnicy NIE mogą zabić więźniów za nie wydanie zbuntowanej osoby!

§4.22 Wszelkie przedłużanie LR'a będzie karane slayem (np. uciekanie w trakcie KnifeFight'a). Strażnicy nie biorący udział w życzeniu mogą zabić przedłużającego więźnia.

§4.23 Strażnicy nie mogą wydawać poleceń więźniom posiadającym życzenie.

 

                                              

     V.Zasady więźniów

 

§5.1 Wieźniowie muszą wykonywać wszystkie polecenia Wardena/strazników. Za ich ignorowanie mogą zostać zabici.

§5.2 Wieźniowie mogą zbuntować się w każdej chwili.

§5.3Zbuntowani więźniowie mogą zostać zabici przez każdego CT.

§5.4 Więźniowie, którzy opuścili cele przed ich otworzeniem, są uznawani za zbuntowanych.

§5.5 Więźniowie mogą zabić każdego baitującego strażnika. Nie jest to traktowane jako bunt.

§5.6 Używanie broni baitującego strażnika jest traktowane jako bunt.

§5.7 Zbuntowani więźniowie nie posiadający broni, nie mogą przedłużać rundy! (Admin może bezkarnie zeslayować taką osobę)

§5.8 Zbuntowani więźniowie mogą poprosić o możliwość powrotu.

§5.9 Więźniowie mogą wydać specjalne zasady w trakcie ich życzenia, ale muszą one być uczciwe!

 

                                       

      VI. CT może Cię zabić za

§6.1 Mylenie innych.

§6.2 Podejście blisko do ct.

§6.3 Oszustwo ct.

§6.4 Uciekanie secretem.

§6.5 Wejście do GR.

§6.6 Klikanie przycisków.

§6.7 Próba oszukiwania na zabawach występujących na mapie (spadochron jest to wyjątek).

§6.8 Za jakiekolwiek oznaki buntu.

                                                            

 

        VII. Administrator

 

§7.1 Administrator ma w szczególności przestrzegać regulaminu panującego na serwerze.

§7.2 Administrator ma obowiązek traktowania wszystkich równo.

§7.3 Administrator ma zakaz bawienia się jego uprawnieniami na serwerze.

§7.4 Administrator jest zobowiązany do częstego sprawdzania forum, aby był na bieżąco.

§7.5 Administrator nie jest nieomylny i też może popełniać błędy.

§7.6 Jeżeli nie ma chętnych do CT bądź CT nie daję sobie rady prowadzić, administrator ma obowiązek dołączyć do drużyny CT (Brak CT-> Administrator przechodzi do CT).

§7.7 Admin nie ma nakazu ingerować w życzenie

 

 

 VIII. Inne

 

§8.1 Przelicznik CT/TT wynosi 1:3

§8.2 Przelicznik brania więzniów na mapę wynosi 1:2

§8.3 Wszystkie komendy mogą być do odwołania.

§8.4 Warden może maksymalnie wydać 5 poleceń (wykonalnych naraz) w tym 2 do odwołania.

§8.5 CT może wziąć dopiero wtedy zabawę gdy ugrają rundę (tj. doprowadzenie do życzenia, zabicie wszystkich TT)

§8.6 CT może korzystać z TeamGame'sów !tg, lecz nie może ich nadużywać. (tj. brania ich co rundę) 

       

                                         

IX. Taryfikator banów

 

§9.1  Używanie programów trzecich - Ban permanentny.

§9.2  Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny.

§9.3  Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk).

§9.4  Spamowanie - Upomnienie > Gag/Ban 30m-2h

§9.5  Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h.  

§9.6  Podszywanie się pod gracza/administratora - Ban permanentny.

§9.7  Utrudnianie rozgrywki, troll'owanie - Kick > Ban 30m - 2h.

§9.8  Faworyzowanie osób trzecich - Ban 30m-1h.

§9.9  Używanie Bugów mapy - Ban - 30m-2h.

§9.10 Mass Freekill - Ban- 4h-7dni

§9.11 Puszczanie bindów/muzyki> Upomnienie> Perm Mute.

§9.12 Bezpodstawne obijanie graczy po stronie TT > Ban 30min

§9.13 Podawanie danych osobowych gracza/admina >Ban Permanentny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×