Skocz do zawartości
Papryk

Regulamin Serwera Only DD2 #2

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera Only DD2 #2

 

1568622169_Onlydd2.png.963110b201797681f6414d94131672fe.png

 

Gracze

1) Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 
2) Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 
3) Zabronione jest wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry użytkowników, bądź ich osoby. 
4) Nadużywanie czatu głosowego lub tekstowego jest zabronione. 
5) Korzystanie z mikrofonu dozwolone jest po przejściu mutacji, wyjątkiem od tego jest sytuacja kiedy gracz chce zadać ważne pytanie, mimo że owej mutacji nie przeszedł.
6) Nie przenosimy prywatnych spraw na serwer. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na pw. 
7) Niedozwolone jest reklamowanie innych serwerów oraz stron związanych z cs’em. 
8) Zabronione jest umyślne utrudnianie gry członkom swojej drużyny. 
9) Gracze przebywający na serwerze, nie okazujący aktywności będą automatycznie wyrzucani. 
10) Użytkownik winien zachować kulturę na serwerze. 
11) Niedozwolony jest spam/flood na czacie tekstowym. 
12) Zakaz używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję. 
13) Nick gracza nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich. 
14) Użytkownik jest zobowiązany do realizacji celów mapy. 
15) "Ghosting" i innego typu współpraca z przeciwną drużyną jest surowo zakazana. 
16) Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, ma obowiązek zgłaszania na [email protected] (chat adminów), wszelakie zgłoszenia na zwykłym chacie mogą być przez admina ignorowane.
17) Maksymalny czas kampienia na respie to 45 sekund od początku rundy.
18) Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad rozgrywki/punktów regulaminu 
19) Grożenie banem jest zakazane.
20) Respawn TT obejmuje następujące miejsca:

ckBfvkj.jpg.7b33af98b7e5018903461d81762bd560.jpg

Administracja

1) Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co użytkownik. 
2) Nadużywanie uprawnień przez administratora jest równoznaczne z utratą tego stanowiska. 
3) Admin powinien świecić przykładem dla innych. 
4) Administrator ma obowiązek udzielić pomocy użytkownikowi. 
5) Administrator ma być sprawiedliwy w swoich osądach. 
6) W skrajnych przypadkach problemy proszę kierować prosto do opiekuna serwera. 
7) Admin ma obowiązek być aktywnym na forum.

Taryfikator

Używanie programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę → Perm 
AFK → Kick 
Utrudnianie gry → Kick → Ban 60 min 
Obraza → Kick lub ban według uznania administratora. 
Reklamowanie innych sieci → Ban 7 dni → Perm. 
Reklamowanie stron internetowych → Kick → Ban 7 dni → Perm 
Podważanie decyzji administratora → Ostrzeżenie → Ban do 30 minut. 
Nadużywanie mikrofonu → mute → Perm mute 
Spam/Flood → Kick → Ban 1h 
Obraźliwy/rasistowski nick → Kick → Ban 1h → Ban 1 dzień 
Nieodpowiedni avatar → Kick → Ban 1h → Ban 1 dzień 
Puszczanie muzyki/Notoryczne odzywanie się bez mutacji → Perm mute 
Zgłaszanie graczy na zwykłym chacie →  Kick →  ban do 30 min
Kampienie na respie → Kick/slay → ban do 10 minut
Głoszenie nieprawdziwych zasad → Upomnienie admina →  Kick → Ban 30 minut
Grożenie banem → Kick → Ban według uznania administratora.

Regulamin należący do sieci CS-4FRAGS.PL. Kompletny zakaz kopiowania bez zgody twórcy!

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×