Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Łukasz

Nick: $⛧Never⛧$

Link do zrzutu ekranu z !czasu: https://www113.zippyshare.com/v/CcHsYUQV/file.html

SteamID (!steamid): 0:0:34506251

Znajmość komend Admina[1-10]: Na spokojnie 8

Kilka zdań o sobie oraz dlaczego chciałbyś zostać Adminem: Mam na imię Łukasz, mieszkam i pochodzę z Krakowa, na co dzień pomagam prowadzić rodzinną firmę, natomiast w weekendy studiuję architekturę na politechnice krakowskiej, uczelnia jest na prawdę bardzo fajna, a osoby, które do niej uczęszczają to osoby ogarnięte,ale przede wszystkim są rozrywkowe i można się z nimi nieźle pobawić! Jestem osobą (mam taką nadzieję) rozrywkową, zabawną i szczerą. Interesuję się głównie sportem, ale najbardziej interesują mnie gry zespołowe m.in siatkówka, piłka nożna, piłka ręczna itd.  Poboczne zainteresownaia to głównie aktorstwo, muzyka, film, podróże, fotografia, krajobraz, architektura, malarstwo. Od niecałych 3 lat jestem w stałym związku z moją kobietą, a od 31 grudnia na 1 stycznia oficjalnie jesteśmy narzeczeństwem, dodatkowo jakby było nam mało szczęścia  to właśnie 1 stycznia o godz. 15:17 urodziła nam się córeczka <3 Z tego powodu aż mnie duma rozpiera :) Dlatego właśnie mam "luzy" w firmie i mogę się skupić na rodzinie oraz rozrywkowemu graniu na serwerze. Na serwerze chciałbym pomóc, aby osoby, które nie mają mikrofonu (oprócz @ RaVeN) :) oraz osoby, które nie ogarniają lub nadużywają władzy były karane zgodnie z regulaminem. No i oczywiście chciałbym zostać adminem, aby zrzucić ten ciężar z pozostałych, aby po prostu nie musieli siedzieć 24/24 :)

Składka - 11.07 zł [Tak/Nie]: Tak

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Na tak

+wiek

+miły

+aktywny

+sm

+składka

++podanie

-Do lewej ściany a nie względem ale ok xD

-czasami coś mu się pomyli ale to się zdarza

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Wiadomość wygenerowana Automatycznie: