Skocz do zawartości


LaCuty

Regulamin Serwera Multi Areny

Rekomendowane odpowiedzi

Właściciel

Regulamin serwera Multiarena 1vs1

 

 

      MULTIARENA.png

 

1.Ogólne

§1.1 Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin.

§1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z nieprzestrzegania go.

§1.3 Każdy zbanowany ma 2 dni na odwołanie się od bana.

§1.4 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym okresie ze wcześniejszym uprzedzeniem poprzez aktualizację posta.

§1.5 Zmiany w regulaminie obowiązują na serwerze od momentu opublikowania aktualizacji.

§1.6 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób omijających blokadę wejścia na serwer.

§1.7 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób łamiących regulamin serwera.

§1.8 Zabrania się nagminnego reklamowania serwerów naszej sieci (np. reklama JB na DR).

II. W grze

 

§2.1 Zakaz reklamowania innej sieci niż CS-4Frags.pl

§2.2 Zakaz używania tagów/prefixów w tabeli reklamujących inną sieć niż CS-4Frags.pl

§2.3 Zakaz rozsyłania ip serwerów które nie należą do sieci CS-4Frags.pl

§2.4 Zakaz puszczania muzyki/dźwięków poprzez używanie programów typu HLDJ/HLLS.

§2.5 Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie.

§2.6 Mikrofon w grze dozowolony jest tylko i wyłącznie dla osób powyżej 16 roku życia lub za zgodą admina obecnego na serwerze.

§2.7 Osobie nieuprawnionej (tj. użytkownik/vip) zakazuje się grożenia banem, mutem itd.

§2.8 Zakaz obrażania innych graczy bądź administratorów na wszelaki sposób.

§2.9 Proszenie o bana wiąże się ze świadomością dostania go.

§2.10 Zakaz wykorzystywania błędów (Wskakiwanie na dach za pomocą double jump itp.).

§2.11 Zabronione jest korzystanie z wszelkiego rodzaju programów wspomagających ogłoszonych przez firmę Valve jako czit (tj. Speedhack, Aimhack, Wallhack itd.).

§2.12 Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz szerzenia treści zabronionych przez polskie prawo (tj. Pornografia, Serwisy pornograficzne itd.).

§2.13 Zabronione jest używanie słów potocznie zwanych jako przekleństwa (tj. Kurw*, Chu* itd.).

§2.14 Zabronione jest prowokowanie innych graczy do wyzwisk, przekleństw itd.

§2.15 Na serwerze należy zachować pełną kulturę oraz szacunek do wszystkich użytkowników, administratorów itd.

§2.16 Zabronione jest oskarżanie innych graczy o złamanie regulaminu bez jakichkolwiek dowodów.

§2.17 W przypadku zauważenia osoby łamiącej regulamin kierujemy tą sprawe na Forum bądź na pw admina, nie głosimy tego publicznie przez mikrofon bądź czat.

§2.18 Zabronione jest podszywanie się pod graczy bądź administrację.

§2.19 Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy.

§2.20 Skargi na graczy bądź administrację składamy tylko i wyłącznie na forum z jasnymi dowodami, Składanie skarg poprzez kanały komunikacji dostępne na serwerze będzie traktowane jako spam.

§2.21 Zabronione jest korzystanie z uszkodzonego mikrofonu np. trzeszczącego itp.

§2.22 Zabronione jest korzystanie z obraźliwych, promujących niedozwolone treści nicków.

§2.23 Zabronione jest ciągłe rushowanie swoich przeciwników i campienie na swoim respawnie.

III. Admini

 

§3.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachować szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej administracji.

§3.2 Zakaz spamowania na !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości.

§3.3 Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstawne slapowanie, slay'owanie itd.).

§3.4 Admini mają obowiązek sprawdzenia gracza który został zgłoszony jako podejrzany.

§3.5 Admin nie zawsze ma rację.

§3.6 Admin ma całkowity zakaz banowania drugiego Admina/Moderatora.

§3.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie.

§3.8 Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd.

§3.9 Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód.

§3.10 Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów.

§3.11 Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24h od założenia skargi.

§3.12 Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go.

§3.13 Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy.

§3.14 Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze.

§3.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń.

IV. Taryfikator banowania

 

§4.1 Używanie wspomagaczy - Ban permanentny.

§4.2 Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny.

§4.3 Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk).

§4.4 Spamowanie - Upomnienie>Gag 30m-2h.

§4.5 Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h.

§4.6 Podszywanie się pod innego gracza/admina - Upomnienie - Ban permanentny.

§4.7 Niedozwolone nicki - zmiana nicku przez admina.

§4.8 Łamanie zasad kultury osobistej - Ban  30m

§4.9 Ucieczka przed banem - potrojenie kary

§4.10 Trollowanie - kick>ban 30m>1h

§4.11 Puszczanie bindów/muzyki - Upomnienie>Mute permanentny.

§4.12 Ciągłe rushowanie i campienie - kick>ban30m

§4.13 Bugowanie mapy - ban 60min > 360min.

 

 

 

Regulamin należący do sieci CS-4FRAGS.PL. Kompletny zakaz kopiowania bez zgody twórcy!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×