Sign in to follow this  
Deys

[Wywiad] Carl Johnson

Recommended Posts

Cześć przedstawie wam dzisiaj wywiad z jedną z "legend" Dr'a a jest nią @ Carl Johnson .

Miłego czytania ;)

@ Blaze2Witam. Czy mógłbyś poświęcić mi troszkę czasu na wywiad?

@ Carl Johnson : Cześć, pewnie z przyjemnością.

@ Blaze2: Na początek przedstaw się naszym użytkownikom i powiedz coś o sobie.

@ Carl Johnson : Witam was forumowicze, mam na imię Oskar, mam 19 lat i mieszkam w okolicach Siedlec, a jeżeli chodzi o serwer gram na nim od 2016 roku, nie dawno bo 18 października osiągnąłem 1000 godzin i najpewniej na tym nie poprzestanę ,a na pewno będę jeszcze tutaj przez 2 miesiące.

@ Blaze2Uprzedziłeś moje pytanie o szkołę i plany na przyszłość. Zawód mechanik, może podasz nam przyczny wybrania tego fachu?

@ Carl Johnson : To jest związane z tym że większość szkół technicznych było przepełnionych, choć większość mówi że lepiej właśnie jakbym chodził do technikum to jednak stwierdziłem że wolę sprawdzić się

w zawodzie typowo męskim czyli mechaniku i mam nadzieję że coś więcej z tego będzie ,a plany na przyszłość, za 10-15 lat to pójście w politykę :) ale to około 2030 roku :D

@ Blaze2: Polityka to ciężka sprawa i mam nadzieję, że Twoje plany nie pójdą na marno. Teraz pytanie jak znalazłeś się na sieci CS-4Frags.pl?

@ Carl Johnson : Na sieci znalazłem się dosyć przypadkowo w trakcie zwykłego przeglądania listy serwerów i akurat udało mi się trafić na Deathruna. Grały tu wielkie legendy serwera m. in @ VeBe i @ runi.

Cóż ogólnie nikt mi wcześniej tego serwera nie polecał, więc to było dość przypadkowe, kończyły się właśnie igrzyska w Rio De Janeiro to tak ze sportowych wydarzeń :D ale tak jak mówiłem sam ją znalazłem i do dziś tu jestem.

@ Blaze2Apropo sportu, wiem że bardzo interesujesz się piłką nożną. Może wypowiesz się na ten temat?