Skocz do zawartości


Roberrt

regulamin Regulamin serwera JailBreak

Rekomendowane odpowiedzi

1: Czym w ogóle jest JailBreak?

 

W skrócie ,,JailBreak" jest trybem którego celem jest przypominanie więzienia. Celem rozgrywki jest doprowadzenie ostatniego żywego więźnia do życzenia poprzez przeprowadzanie z więźniami zabaw które mają na celu ich uśmiercić. Zabawy są przeprowadzane przez Prowadzącego Strażnika (tzw. Warden). Zabawy mogą być wymyślone przez Wardena jaki i mogą się one znajdować na mapie. Reszty informacji dowiesz się niżej.

 

 

2: Obowiązujące pojęcia:

 

  • Strażnik: Policjant pilnujący więźniów.
  • Więzień: Terrorysta który jest więźniem i musi wykonywać polecenia Wardena.
  • Warden: Policjant który rozplanowuje dzień Więźniów.
  • FreeDay: Jest to dzień wolny od poleceń. Podczas FreeDay'a więźniowie nie podlegają poleceniom Wardena. FreeDay trwa 5 minut po czym więźniowie mogą zostać zabici a strażnicy mają minutę aby wybić wszystkich więźniów. Jeżeli strażnikom nie uda się w minutę wybić wszystkich więźniów muszą oni popełnić samobójstwo. Freeday obowiązuje podczas rozgrzewki oraz co 7 rund. 
  • Ostatnie Życzenie: Jest to ,,Nagroda" dla ostatniego żywego więźnia, który się nie zbuntował oraz wykonał wszystkie polecenia Wardena poprawnie. 
  • Fajki: Jest to waluta obowiązująca na serwerze. Dzięki nim możemy zakupić sobie ciekawe dodatki  w sklepie (/s) takie jak niewidzialność, ciekawe modele postaci, bronie itd. Fajki są również używane do rozbudowy ,,Gangu".
  • Gang: Jest to przysłowiowa ,,drużyna" na serwerze Jailbreak. Gang dodaje nam wiele ciekawych dodatków takich jak: Większa ilość HP, więcej zadawanego Dmg, większa prędkość chodzenia itd... 
  •  Secret: Jest to miejsce które może nam pomóc w ucieczce z więzienia. Są to zazwyczaj przezroczyste ściany, kanały, teleporty itd. W secret'ach często możemy znaleść bronie oraz granaty. Za przebywanie w takich miejscach lub próbę rozwalenia takiego secret'a możemy zostać zabici.
  • Medyk: Jest to miejsce w którym możemy się uleczyć np.  Gdy został nam zadany dmg i mamy 1 hp. Medyk jest miejscem w którym jest zakazane kampienie dłużej niż 10 sekund.
  • Zabawa ręczna: Zabawę ręczną prowadzący rozpoczyna: "Rozpoczynam zabawę w ........", podczas zabawy ręcznej która nie wymaga ruchu obowiązuje bezruch, zabawa ręczna odwołuje wszystkie dotychczasowe polecenia oprócz POZYCJI BUNTU, aby ją zakończyć prowadzący musi powiedzieć "Zakańczam zabawę w ........." lub odwołać wszystkie nakazy jak i zakazy.

 

3: Regulamin Więźnia

 

Zakazy obowiązujące Więźnia:

  • Zakaz bugowania cel.
  • Zakaz nadużywania mikrofonu
  • Zakaz utrudniania innym terrorystom rozgrywki
  • Zakaz używania wspomagaczy do gry t.j. WallHack, AimBot, TriggerBot itd.
  • Zakaz puszczania bindów/muzyki.
  • Zakaz korzystania ze sklepu podczas zabawy
  • Zakaz nadużywania sklepu (maks 3 razy na rundę oraz 7 razy na mapę)
  • Zakaz używania sklepu po śmierci
  • Zakaz podpowiadania

 

 

Więźniowie mogą 

  • Buntować się (nie licząc dnia zabaw)
  • Korzystać ze sklepu więźnia (/s).
  • Posiadać granaty.
  • Domagać się wytłumaczenia przez Strażnika dlaczego został/zostali zabity/zabici np.
  • Domagać się zrespienia (!fk) lub nadania FreeDay'a gdy został bezpodstawnie zabity.
  • Domagać się powtórzenia poleceń przez Wardena (Jednak nie można tego nadużywać)

 

Powody przez które więzień może zostać zabity:.

  • Korzystanie z dodatków ze sklepu (Nie licząc modeli postaci)
  • Nadużywanie komunikacji głosowej.

  • Utrudnianie prowadzenia gry Wardenowi.

  • Bliskie podejście do strażnika,

  • Posiadanie broni (oprócz kosy).

  • Użycie przycisku bez pozwolenia strażnika,

  • Wejście do GunRoom'a lub secret'a.

 

4: Regulamin Strażnika oraz Prowadzącego

 

 

4.1: Strażnik

 

Ilość Więźniów musi się równać ilości Strażników względem tego ,,wykresu".

  •  1 CT od 1 TT do 3  TT
  •  2 CT od 4 TT do 6 TT
  •  3 CT od 7 TT do 9 TT
  •  4 CT od 10 TT do 12 TT
  •  5 CT od 13 TT do 15 TT
  •  6 CT od 16 TT do 18 TT 

 

Zakazy obowiązujące Strażnika: 

  • Zakaz kampienia w GunRoomie oraz Secrecie
  • Zakaz przeszkadzania Wardenowi
  • Zakaz oszukiwania więźniów
  • Zakaz prowokowania więźniów
  • Zakaz rzucania granatów które mogą przeszkodzić w rozgrywce (chyba, że w zbuntowanego więźnia)

 

Strażnikowi jest wskazane:

  • Posiadać ogarnięty (nie piszczący) głos
  • Posiadać sprawny mikrofon
  • Umiejętnie strzelać
  • Pilnować więźniów (nie dopuścić do ich buntu)
  • Słuchać się poleceń Prowadzącego
  • Spełniać wszystkie polecenia osoby podczas Ostatniego Życzenia

 

4.2 Prowadzący:

 

Wymogi Prowadzącego: 

  • Prowadzący musi mieć pomysł na poprowadzenie rundy
  • Jego polecenia muszą być zrozumiałe przez innych graczy
  • Musi on dążyć do tego aby został ostatni więzień
  • Prowadzący musi wytłumaczyć zabawę w którą pobawi się z innym graczami (chyba, że jest ona wytłumaczona w regulaminie).
  • Musi powtórzyć więźniom polecenie jeżeli oni tego chcą (Minimum jeden raz).
  • Prowadzący musi prowadzić dynamicznie (Nie może przedłużać lub bawić się w jedną zabawę cały czas)
  • Każde polecenie musi być odliczone (3,2,1,0)

 

Prowadzącemu Zakazane jest:

  • Wydawanie nie zrozumiałych jak i nie poprawnych poleceń
  • Faworyzowanie graczy
  • Prowokować graczy

 

Prowadzący może: 

  • Wydać trzy polecenia przed otwarciem cel (jednak jedno polecenia musi zostać wydane przez 35 sekund po rozpoczęciu rundy)
  • Odliczyć czas na wykonanie polecenie
  • Używać markera (Posiada go pod przyciskiem ,,E")
  • Używać Panelu Wardena (Posiada go pod ,,F3" lub po wpisaniu komendy !menu)
  • Wydać specjalne polecenia czasowe:
  1. Polecenia czasowe trwają do końca rundy, nie można powiedzieć ".... do końca mapy itd"
  2. Polecenia czasowe nie obowiązują podczas dni specjalnych czyt. freeday, zabawa, itd
  3. Dozwolone polecenia czasowe to:
    1. TT korzysta z komunikacji głosowej/TT mówi TT ginie do końca rundy
    2. Zakaz respienia się do końca rundy

 

 

!WAŻNE!

  • Po śmierci Prowadzącego następny strażnik ma obowiązek przejąć jego role.

 

5: Rozkazy

 

  •  Potylica - Totalny bezruch maksymalnie pod tylną ścianą względem wyjścia z cel z nakazem patrzenia się na wejście do cel.
  •  Bezruch - Więzień może skakać, kucać, bić nożem, kręcić kamerą, a nawet rzucać granaty (tylko prawym przyciskiem myszy - nieszkodliwe).
  •  Totalny bezruch - Zakaz wszystkiego łącznie z obracaniem kamery.
  •  Nakaz (np. skakania) - Więzień musi wykonywać to polecenie dopóki Warden nie wyda kolejnego polecenia.
  •  Zakaz (np. skakania) - Więzień ma bezwzględny zakaz wykonywania danej czynności  (np. nie może skakać).
  •  Przylegacie Skronią do X - przyleganie skronią (prawą lub lewą) do wyznaczonej części celi i mają oni totalny bezruch .
  •  Przylegacie Żuchwą do X - przyleganie żuchwą do określonej ściany lub  kraty cel patrząc maksymalnie w górę. Mając przy tym totalny bezruch.
  •  Pozycja buntu: Totalny bezruch, kucając oraz patrząc się maksymalnie do dołu. Podczas tego polecenia jest zabronione dosłownie wszystko.
  •  TT mówi TT ginie: Polecenie mówi, że terroryści mają zakaz używania komunikacji głosowej. Polecenie jest do odwołania.

 

6: Ostatnie Życzenie

 

Ogólnie o Ostatnim Życzeniu:

  • Na wybranie Ostatniego Życzenia ma się Minutę.
  • Strażnicy mają zakaz obijania oraz przeszkadzania więźniowi który wybiera sobie życzenie.
  • Ostatnie życzenie NIE obowiązuje na FreeDay'u. Strażnicy lub więzień powinni wpisać !kill na chacie.

 

7: W Grze

 

Zakazane jest: 

  • Nagminne wyzywanie się
  • Używanie bugów
  • Posiadanie obraźliwego nicku
  • Podszywanie się pod inną osobę (Tym bardziej administratora) 
  • Reklamowanie innej sieci serwerów niż CS-4FRAGS.PL.
  • Ucieczki z serwera po złamaniu regulaminu.
  • Okłamywanie graczy na temat regulaminu.
  • Nadużywanie komendy !Powtórz (maks 2 razy w rundzie).
  • Kampienie w secretach (Przedłużanie/Utrudnianie ciągłości rozgrywki)
  • Branie Ostatniego Życzenia będąc zbuntowanym [Można wziąć tylko BUNT].

 

!WAŻNE! 

  • Na FreeDay'u strażnik może zająć sobie jedno pomieszczenie do którego terroryści nie mogą wchodzić.
  • Pozycja buntu odwołuje wszystkie nakazy jak i zakazy. (WSZYSTKIE POLECENIA)
  • Gracz zrespiony przez !resp nie ma obowiązku dołączenia do zabawy tzn. nie bierze udziału w zabawie która się aktualnie odbywa chyba że wyrazi do tego chęć.
  • W sytuacjach nieznanych, w trakcie zmiany poleceń obowiązują poprzednie polecenia lub bezruch (jest to zależne od sytuacji w większości przypadków obowiązują poprzednie polecenia)
  • KAŻDE POLECENIE JEST DO ODWOŁANIA!!!

 

 

 

8: Zasady zabaw automatycznych oraz ręcznych (prowadzonych)

 

 

8.1: Zabawy Automatyczne

 

 

  • Nadeday - podczas trwania tej zabawy gracze mają nieograniczoną liczbę granatów HE w ekwipunku, każdy gracz ma 1 hp oraz jest zwiększona grawitacja. Polega ona na zabijaniu innych TT za pomocą wabika. Zabawa trwa dopóki nie zostanie ostatni żywy TT. 

 

  • KillDay - Zabawa rozpoczyna się po 60 sekundach. Terroryści wybierają sobie broń i zabijają się nawzajem, ostatni więzień ma życzenie. Zakaz kampienia, chyba, że za zgodą prowadzącego (Wardena). Sojusz max 2 osobowy.

 

  •  Sniper Elite - Zabawa rozpoczyna się po 45 sekundach. Terroryści dostają AWP i zabijają się. Kto zabije się przed rozpoczęciem zabawy lub użyje innej broni (oprócz noża) może zostać ukarany banem. Ostatni więzień ma życzenie. Na zabawie można kampić, chybaże w miejscach takich jak cele, medyk bądź GR. Tam kampienie jest zabronione. Sojusz max 2 osobowy.

 

  • Polowanie - Zabawa rozpoczyna się po 15 sekundach, w tym czasie Terroryści mają czas na ucieczkę. Zabawa polega na tym, że CT zabija TT ze snajperek (tylko AWP lub SSG 08 (Scout) ), a zadaniem Terrorystów jest ucieczka. Bezwzględny zakaz kampienia oraz używania sklepu. VIP'y, które dostały z ruletki ułatwienie (Long Jump, Auto BH itd.) mają bezzwłocznie zgłosić (jeśli jest) Administratorowi na [email protected] Ostatni więzień ma życzenie. 

 

  •  Ganiany - Zabawa rozpoczyna się po 15 sekundach,  w tym czasie Terroryści mają czas na ucieczkę. Zabawa polega na tym, że CT ściga TT tylko za pomocą noża. Bezwzględny zakaz kampienia oraz używania sklepu. VIP'y, które dostały z ruletki ułatwienie (Long Jump, Auto BH itd.) mają bezzwłocznie zgłosić (jeśli jest) Administratorowi na [email protected] Ostatni więzień ma życzenie.

 

  • Chowany - Zabawa rozpoczyna się po 90 sekundach, w tym czasie Terroryści mają czas na schowanie się. Zabawa polega na tym, że CT szuka TT schowanych na mapie (zakaz chowania się na TXT, w GR, w celach oraz w medyku). Prowadzący może wybrać zasady zabawy (np. Chowany na kolorki, śpiewanie, zabijanie). Po zakończeniu czasu rundy, więźniowie dostaję FD (max. 2, jeżeli więcej FD dostają wszyscy). Ostatni wiezień, który przeżyje ma życzenie.

 

  •  Wojna Gangów: Po 30 sekundach od włączenia zabawy więźniowie zostają podzieleni na 4 drużyny (Czerwoną, Zieloną, Fioletową oraz żółtą) ale nie mogą się jeszcze bić. Po upływie kolejnych 15 sekund gardzę zaczynają szukać swoich drużyn po czym zostają im przydzielone bronie. Zabawa trwa dopóki nie zostanie ostatnia drużyna. Jeżeli w ostatniej drużynie zostały np. 3 osoby włącza się opcja ,,KażdyNaKażdego" i mogą się te osoby zabić. Ostatnia osoba ma życzenie.

 

 

!WAŻNE!

  • Na WSZYSTKICH zabaw oprócz Chowanego obowiązuje zakaz kampienia dłużej niż 10 sekund,
  • Zabawy są wybierane losowo przez Wardena jednak nie mogą być one cały czas po sobie (odstęp 3 rund do 4 rund). Np. Trzeciego dnia jest KillDay, szóstego dnia jest Chowany  itd.

 

 

8.2 Przykłady zabaw ręcznych (prowadzonych)

 

 

  •  Pokemony: Prowadzący dzieli więźniów na dwie równe drużyny, do zabawy przyłącza się dodatkowo dwóch strażników, którzy będą stali na czele każdej z grup. Drużyny ustawiają się naprzeciwko siebie, a strażnicy wcielają się w rolę "trenera pokemonów". Strażnicy wybierają po jednym więźniu, którzy będą walczyć między sobą. Cała zabawa trwa, aż zostaną przy życiu tylko pokemony z jednej drużyny.

 

  •  Dokończ zdanie: Prowadzący strażnik rozpoczyna jakieś zdanie, więźniowie mają za zadanie dokończyć te zdanie, ci którzy zrobią to w sposób najśmieszniejszy/najciekawszy przeżyją.

 

  •  Baba jaga patrzy: Gdy prowadzący się nie patrzy, więźniowie musza biec. Jednakże gdy się do nich odwróci nie mogą się już przemieszczać i ruszać. Kto to zrobi ginie. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze do wyznaczonego miejsca przed prowadzącego.

 

  •  NoScope'y: Strażnicy dają określoną przestrzeń więźniom do biegania. O określonym czasie zaczynają wybijać więźniów do wyznaczonej wcześniej ilości, tylko i wyłącznie za pomocą ,,noscope'ów"

 

  •  Igrzyska: Strażnik dzieli więźniów na dwie lub więcej grup, następnie ustala konkurencje, w jakich zawodnicy będą brać udział. Więźniowie wybierają po jednym zawodniku z grupy na daną konkurencję i ten więzień, który ją wygra zdobywa punkt dla swojego zespołu. Po wszystkich konkurencjach prowadzący zlicza punkty i zabija grupę z najmniejszą ilością punktów (bądź oszczędza tę z największą ilością, a zabija inne grupy).

 

  •  Fala: Prowadzący ustawia więźniów w szeregu i ustala stronę, od której ma się zacząć fala. Na jego znak każdy więzień musi podskoczyć w odpowiedniej kolejności, kto się pomyli - ginie.

 

  •  Ostatnia Litera: Więźniowie ustawiają się w szeregu. Prowadzący wybiera stronę, od której zacznie się zabawa i podaje wyraz pierwszemu więźniowi. Więźniowie mają za zadanie po kolei podawać nowe wyrazy zaczynające się na ostatnią literę poprzedniego (czyli jeśli prowadzący poda wyraz "kalafior" to pierwszy więzień musi powiedzieć lub napisać wyraz rozpoczynający się na literkę "R", drugi więzień podaje wyraz rozpoczynający się od ostatniej literki wyrazu drugiego więźnia itd.). Wyrazy nie mogą się powtarzać i każdy więzień ma na podanie wyrazu kilka sekund, jeśli się pomyli lub nie poda to ginie.

 

  •  Farmer: Prowadzący za pomocą pierwszej reakcji/mistrza klawiatury wybiera więźnia, który zostanie farmerem. Po wybraniu farmera, reszta więźniów zostaje jego stadem. Strażnik wydaje polecnia, np. stadko idzie się myć, w tym momencie farmer powinien poprowadzić więźniów (stado) do najbliższego basenu bądź brodzika. Reszta więźniów na kucaka idzie za farmerem, osoba, która dotrze w wyznaczone miejsce ostatnia, ginie.

 

  • Wojsko: Prowadzący strażnik wciela się w rolę dowódcy armii i wydaje polecenia związane z musztrą.Zabawę tak jak w przypadku Sajmona należy rozpocząć oraz zakończyć odpowiednią formułą (Rozpoczynam/zagramy w wojsko, kończymy zabawę/grę w wojsko).Podczas zabawy panuje bezruch. Warden może skakać i kucać tylko i wyłącznie W MIEJSCU.Więźniowie mają za zadanie wykonywać odpowiednie rozkazy prowadzącego. Nie mogą się pomylić ani zawahać.Prowadzący ma do dyspozycji cztery polecenia:

*Baczność - więźniowie muszą patrzyć się w kierunku prowadzącego strażnika. Po wydaniu tej komendy prowadzący nie może się poruszać.
*W lewo zwrot - należy odwrócić się o 90° w lewo.
*W prawo zwrot - należy odwrócić się o 90° w prawo.
*W tył zwrot - należy odwrócić się o 180°.
"Baczność" powinno być pierwszym poleceniem prowadzącego, aby mieć pewność, że wszyscy więźniowie na początku zabawy są zwróceni w tym samym kierunku. 

Wszystkie inne polecenia (np. lewo) to zmyłki prowadzącego.
Prowadzący przed rozpoczęciem zabawy powinien wyjaśnić jej zasady.

 

  •  Wirus: Prowadzący wyznacza teren, po którym mogą poruszać się więźniowie. Wybiera jednego z więźniów, który będzie miał wirusa. Wirusem jest pusta broń. Zabawa polega na podrzuceniu jednemu z więźniów wirusa. Klawisze zabijają więżnia z wirusem. Zabawa może trwać dowolną ilość czasu wybraną przez prowadzącego.

 

  •  Zdrajca: Prowadzący wybiera jednego ze strażników (może wybrać siebie) do roli Zdrajcy, nick wybranej osoby powinien zostać napisany na drużynowym chacie strażników. Zadaniem więźniów jest odgadnięcie, który ze strażników jest "Zdrajcą" oraz stanięcie przy wybranym strażniku w rzędzie. Przeżyje rząd więźniów, który stanie przy prawidłowym strażniku.

 

  •  Odwrotna reakcja: Zabawę należy rozpocząć odpowiednią formułką - rozpoczynam/zagramy w Odwrotną reakcję oraz w podobny sposób ją zakończyć - Kończymy grę/zabawę w Odwrotną reakcję. Zabawa polega na wykonywaniu poleceń prowadzącego na opak. Jeśli strażnik każe więźniom zrobić krok do przodu, to ci powinni zrobić krok do tyłu (podobnie inne polecenia podskocz = kucnij, spójrz w lewo = spójrz w prawo itp.). Więzień, który się pomyli - ginie.

 

  • Sajmon mówi: Zabawa polega na uważnym słuchaniu prowadzącego, którego polecenia musicie wykonywać, pod warunkiem, gdy poprzedza je sformułowanie Sajmon mówi. Za błąd, bądź chwilę zawahania więzień ginie. Zabawę można rozpocząć dowolną formułą, byleby padło stwierdzenie rozpoczynam / rozpoczynamy grę / zabawę w Sajmon mówi / w Sajmona oraz zostać zakończona w analogiczny sposób słowami: Sajmon mówi kończymy / koniec / zabawę / grę w Sajmon mówi / w Sajmona. Nie trzeba mówić kto jest Sajmonem, z automatu jest nim prowadzący strażnik, chyba, że wypowie on formułkę: "sajmon mówi, sajmonem jest/będzie teraz...". Sajmonem może być tylko strażnik. Nowe polecenie anuluje poprzednie, jeśli jest z nim sprzeczne. Rozpoczęcie zabawy NIE niweluje zakazu mówienia oraz poruszania się.

 

  • Ostatnia reakcja: Prowadzący podaje zadanie do wykonania po słowach ostatnia reakcja. Więzień który ostatni wykona zadanie może zostać zabity. Zabawa jest zawsze przeprowadzana w bezruchu. Przykładowo: Ostatnia reakcja podskocz. Zabawa jest zawsze przeprowadzana w bezruchu. Nie musi być zapowiadana jako zabawa. (Wystarczy powiedzieć: ostatnia reakcja podskocz)

 

  • Pierwsza reakcja: Prowadzący podaje zadanie do wykonania po słowach pierwsza reakcja. Osoba która pierwsza wykona polecenie Wardena zostaje wynagrodzona. Na pierwszej reakcji można zabić więźnia chyba, że Warden powie formułkę: Gramy w pierwszą reakcję nie na zabijanie. Zabawa jest zawsze przeprowadzana w bezruchu. Nie musi być zapowiadane jako zabawa. (Wystarczy powiedzieć: pierwsza reakcja podskocz)

 

 

9: Administracja

Ogólnie o bycia administratorem:

 

  • Administracja musi przestrzegać regulaminu.
  • Administratorzy nie mogą faworyzować graczy.
  •  Administrator nie zawsze ma racje.
  •  Administratorzy nie mogą banować się nawzajem od tego są skargi na forum z wyjątkiem Właścicieli oraz opiekuna, którzy mogą zbanować zwykłych adminów.
  •  Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnego.
  •  Administratorzy muszą być przykładem dla graczy.
  •  Zakaz spamowania admin say'em i # say'em.
  •  Administrator musi pomagać graczom potrzebującym pomocy.
  •  Administrator zostaje zdegradowany gdy będzie miał na koncie 3/3 słuszne skargi.
  •  Administrator ma obowiązek wypowiedzenia się w skardze na jego temat do 24 godzin od założenia skargi na forum.
  •  Administrator ma obowiązek poinformowania gracza o banie/kick'nięciu. W skrajnych przypadkach nie musi.
  •  Administrator ma prawo kick'nąć/zbanować gracza za spamowanie komendą /fk.

 

10: Taryfikacja Banów

 

 

  •   Używanie cheat'ów/wspomagaczy - Ban permanentny.
  •   Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny.
  •   Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk).
  •   Spamowanie - Upomnienie > Ban 30m > 1h.
  •  Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h.
  •   Bug'owanie mapy - Upomnienie > Ban 30m - 1.5h.
  •   Podszywanie się pod gracza/administratora - Ban permanentny.
  •   Utrudnianie rozgrywki, troll'owanie - Kick > Ban 30m - 2h.
  •   Nie wykonywanie poleceń administratora - Upomnienie > Ban 30m - 2h.
  •   Faworyzowanie osób trzecich - Kick > Ban do max 1h.
  •  Używanie sklepu podczas zabaw > Ban 30m-2h.
  •  Zabicie Ct na zabawie >Ban 30m-4h.
  •  Nadużywanie fajek > Upomnienie> Ban -30m-1h.
  •  Używanie Bugów mapy(typu branie broni przez ścianę) >Ban -30m>2h.
  •  Mass Freekill > Liczony od 2 T -> 25 rund za każdego.
  •  Pchanie się do CT> Upomnienie> Ban 30m-2h lub Ban na CT 10-100 rund.
  •  Puszczanie bindów/muzyki> Upomnienie> Perm Mute.
  •  Bezpodstawne/nadużywanie komendy /fk> Ban 1h<1 dzień.
  •  Bezpodstawne obijanie graczy po stronie CT (CT obija TT) > CT Ban 30-100 rund > CT Ban na zawsze
  •  Bezpodstawne spamowanie mutowaniem Terrorystów >Ban na CT od 50-300 rund. lub Ban>1h>1dzień.
  •  Używanie sklepu w dniu zabaw > Ban 1 dzień
  •  Podawanie danych osobowych gracza/admina > upomnienie > Ban 4h>1dzień>Ban Permanentny. 
  • Posiadanie rangi administracyjnej na innym serwerze > Degradacja / Ban Permanentny

 

Regulamin stworzony wyłącznie na potrzeby @gwiazdkawlascicielser.png RoberrtTechnikance i serwera JailBreak.

KOPIOWANIE BEZ ZGODY AUTORA ZABRONIONE

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

DODANO:

Zabawa ręczna: Zabawę ręczną prowadzący rozpoczyna: "Rozpoczynam zabawę w ........", podczas zabawy ręcznej która nie wymaga ruchu obowiązuje bezruch, zabawa ręczna odwołuje wszystkie dotychczasowe polecenia oprócz POZYCJI BUNTU, aby ją zakończyć prowadzący musi powiedzieć "Zakańczam zabawę w .........". 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

1 - Każda osoba, która zrespi się przez !resp ma totalny bezruch w celi. Dopóki Warden nie wyda jej poleceń nie może się ruszyć. 

2 - Przed rozpoczęciem zabawy strażnik prowadzący musi podać skutki tej zabawy ( Nie dotyczy to zabaw automatycznych ). Przykład: Zabawimy się w pierwszą reakcje, pierwsza osoba, która podskoczy wybiera 3 więźniów do zabicia. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

1 - Prowadzący strażnik, tzw: Warden, który wydaje polecenie przykład: czoło kraty wejścia / wyjścia, a nie ma krat, a są drzwi, szyba itp. To więzień ma czołem przylegać do drzwi, szyby itp. Więzień, który nie wykona tego polecenia zostaje zabity, albo ukarany karniakiem to już zależy od strażnika prowadzącego. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

1 - 

Jeżeli liczba terrorystów wynosi;

4-7 Prowadzący strażnik ( Warden ) może wydać maksymalnie 2  polecenia w celi.
8-11 Prowadzący strażnik ( Warden ) może wydać maksymalnie 3 polecenia w celi.
12-16 Prowadzący strażnik ( Warden )  może wydać maksymalnie 4 polecenia w celi.
17-24 Prowadzący strażnik ( Warden )  może wydać maksymalnie 5 poleceń w celi.

 

2 - Gdy po rozpoczęciu rundy żaden ze strażników nie weźmie Wardena i nie wyda poleceń, a terrorysta przez komendę !sklep  otworzy cele jest automatycznie FreeDay. Jeżeli ktos będzie nadużywał tego zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje. Maksymalnie 3 razy na mapę. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodano:

 

  • Gracz zrespiony przez !resp nie ma obowiązku dołączenia do zabawy tzn. nie bierze udziału w zabawie która się aktualnie odbywa chyba że wyrazi do tego chęć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodano: (Możliwości prowadzącego)

  • Wydać specjalne polecenia czasowe:
  1. Polecenia czasowe trwają do końca rundy, nie można powiedzieć ".... do końca mapy itd"
  2. Polecenia czasowe nie obowiązują podczas dni specjalnych czyt. freeday, zabawa, itd
  3. Dozwolone polecenia czasowe to:
    1. TT korzysta z komunikacji głosowej/TT mówi TT ginie do końca rundy
    2. Zakaz respienia się do końca rundy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dodano:

W sytuacjach nieznanych, w trakcie zmiany poleceń obowiązują poprzednie polecenia lub bezruch (jest to zależne od sytuacji w większości przypadków obowiązują poprzednie polecenia)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×