Skocz do zawartości
xcreative

CS:GO Mod / Dust II - CS 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

     Aktualny mod: CS:GO Mod / Only Dust II

     Ilość slotów: 28

     Link do GT: https://www.gametracker.com/server_info/147.135.197.51:27015/

     Lokalizacja serwera: PL - Warszawa

     Hosting: 1shot1kill.pl

     Kontakt do Właściciela: Forum - PW, GG - 60439119

     Czy zapoznałeś się i akceptujesz regulamin forum?:  Tak

    ✘ Akceptujesz wymagania?: Tak :  

     Coś od siebie: Kamil lat 23, pracuję, trenuję piłkę ręczną, od paru lat interesuje się oraz zajmuję grafiką, głównie dla swoich potrzeb. Jeśli chodzi o serwer - stoi od bodajże 2 miesięcy, nie schodzi z reklamy, sloty na bieżąco były zwiększane (23->25->28) jest trochę w środku zabałaganiony ponieważ było kilka bugów związanych z modem, flagami oraz statystykami, błędy nie były naprawiane tylko łatane pluginami. Serwer poza tym jest ogólnie zadbany, kilka dni temu odbył się reset całkowity żeby wszystko poukładać, administracja jest doświadczona i dorosła, wymogiem jest Steam oraz pełnoletność. Zakończył się konkurs Top15 w którym cała topka otrzymuje nagrody, są organizowane eventy co weekend, dla przykładu pozwolę zamieścić sobie niżej motd z gry na ten temat. Mod myślę jest wszystkim znany - skrzynki, klucze, skiny, rynek, jackpot, waluta euro i do tego SklepSMS. Od godziny 19 do rotacji map dochodzi de_dust2_night. Oczywiście to nie wszystko o czym chciałbym wspomnieć ale na początek myślę, że wystarczy. Liczę na szybką odpowiedź. Zapraszam również do zadawania pytań. 

 

https://i.imgur.com/sDBDp75.png

  • Lubię to 2
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano

Z chęcią bym zobaczy owego moda u nas na forum widać ze serwer dobrze rozwinięty  

Jestem na TAK!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano