Jump to content


LaCuty

Regulamin Forum CS-4Frags.pl

Recommended Posts

Właściciel

I Ogólne 


§1.1 Rejestrując się na forum, akceptujesz niniejszy regulamin.

§1.2 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie bez wcześniejszego uprzedzania.

§1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.

§1.4 Zakaz posiadania więcej niż jednego konta. Każde Multikonto będzie karane blokadą permanentną dostępu do forum.

§1.5 Zakaz udostępnienia konta osobom trzecim. 

§1.6 Regulamin jest kierowany do każdego z użytkowników forum bez wyjątku.

§1.7 Administracja forum nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników.

§1.8 Użytkownik posiadający 4 Warny na swoim koncie, otrzymuje blokadę na możliwość pisania postów na forum oraz na wypowiadanie się na shoutboxie.

§1.9 Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem publikacji go na forum.

§1.10 Warna na forum może odrobić tylko osoba która go otrzymała.

 

II Zabronione

 

§2.1 Zabrania się pisania na CapsLock'u (drukowanymi literami).

§2.2 Zabrania się nagminnego używania niecenzuralnych słów.

§2.3 Zabrania się reklamowania innych for/stron w dowolny sposób.

§2.4 Zabrania się obrażania, wyśmiewania zarówno użytkowników jak ich poglądów i religii.

§2.5 Zabrania się umieszczania wszelkich treści niezgodnych z prawem (np. pornografii, treści wulgarnych bądź zawierających nagość, nazizmu, rasistowskich etc.).

§2.6 Zabrania się upubliczniania statusu, który zawiera treści niezgodne z regulaminem.

§2.7 Zabrania się spamowania i pisania postów niewnoszących nic sensownego do tematu.

§2.8 Zabrania się umieszczania tematów w nieodpowiednim dziale, każdy taki temat będzie przenoszony do kosza.

§2.9 Zabrania się pisania dwóch lub więcej wypowiedzi (postów) przez jednego użytkownika (użytkownik - osoba korzystająca z określonego zasobu) w jednym temacie  - od tego jest opcja edytowania wypowiedzi.

§2.10 Zabrania się ciągłego zmieniania daty urodzenia. (Każdy wie kiedy się urodził)

§2.11 Zabrania się publikowania prywatnych danych, zdjęć itd. innych osób bez ich zgody.

§2.12 Zabrania się umieszczania jakichkolwiek plików do czitów/skryptów/wspomagaczy bądź wirusów/robaków oraz plików mogących zaszkodzić komukolwiek.

§2.13 Zabrania się wstawiania ref-linków bez zgody administracji.

§2.14 Zabrania się dawania punktów reputacji na prośbę innych użytkowników.

§2.15 Zabrania się korzystania z jednego konta przez więcej niż jedną osobę.

§2.16 Zabrania się przyznawania reputacji pozytywnej  jakiejkolwiek osobie na forum bez powodu (tj. przyznawanie reputacji po znajomości itd.).

§2.17 Zabrania się używania argumentu mijającego się z prawdą w podaniu o admina (np. +gametracker, kiedy osoba składająca podanie nie spełnia minimalnych wymagań dotyczących godzin na serwerze).

§2.18 Zabrania się używania nicku łudząco podobnego do któregoś z członków administracji.

§2.19 Zabrania się wgrywania piosenek o charakterze seksualnym, wulgarnym, propagującym nienawiść itd.

§2.20 Zabrania się wgrywania piosenek profilu o zbyt dużej głośności.

§2.21 Zabrania się znieważania Administracji Forum. (Junior Moderator wzwyż)

 

III Posty

 

§3.1 Tytuł tematu powinien informować o jego zawartości.

§3.2 Wymagane jest przedstawienie przynajmniej trzech sensownych argumentów (np.+doświadczenie) za lub przeciw w podaniach.

§3.3 W skargach może wypowiadać się osoba oskarżona, oskarżająca, UB Team, osoby które mają sensowny dowód lub pomogą w rozpatrzeniu skargi oraz administracja wyższa ([email protected] wzwyż). 

§3.4 Zabrania się wypowiadania w kogoś temacie "Odrobienie warna" - wyłącznie mają do tego prawo osoby uprawnione.

§3.5 Zakaz wypowiadania się w pochwale, rezygnacji oraz nieobecności.

§3.6 W odwołaniach od bana może wypowiadać się tylko osoba odwołująca się od bana, admin banujący, UB Team, osoby które mają sensowny dowód lub pomogą w rozpatrzeniu odwołania oraz Administracja wyższa ([email protected] wzwyż).

§3.7 Wypowiadanie się we własnym podaniu będzie karane warnem (Zaleca się edytowanie tematu oznaczając osobę której odpowiadamy na pytanie, np. @LaCuty mam 16 lat).

§3.8 Na Forum nie można umieszczać reklam innych for.

§3.9 Pisanie tych samych argumentów co inni użytkownicy w propozycjach i w podaniach o admina, bądź pisanie postów typu – „Jestem za, te same powody co @user” będzie karane warnem.

§3.10 Tylko Administracja (junior moderator wzwyż, wyjątkowo nie dotyczy redaktora) ma prawo robić ankiety w tematach.

§3.11 Obowiązuje zakaz zwracania innym użytkownikom uwagi, że złamali punkt regulaminu. Od tego jest opcja zgłaszania wypowiedzi do moderatora.

§3.12 Użytkownik powinien starać się pisać posty przejrzyste oraz bez błędów językowych.

§3.13 Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

§3.14 Zakaz usuwania notek dodanych przez administrację.

§3.15.1 W podaniach o range forum, bądź serwera nie wypowiadamy się na „neutral”. Wypowiadając się w podaniu, musisz podjąć decyzję czy użytkownik zasługuje na tą rangę, czy nie.

§3.15.2 Podając argumenty w podaniu, decydujemy się tylko i wyłącznie na te pozytywne bądź negatywne. 

§3.16 Wszelkie prowokacje, bądź publiczne robienie z siebie osoby niekompetentnej będzie karane.

§3.17 Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce posta, zamykane, lub całkowicie usuwane.

§3.18 Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami.

§3.19 Bezsensowne posty we wszelkich Propozycjach/Błędach typu "dobrze, że to zauważyłeś leci +" lub "dobry pomysł +" lub "Jestem na tak" będą karane warnem bez ostrzeżenia słownego!

§3.20 Zakaz spamowania tematami o tej samej, bądź podobnej tematyce (np. Życzenia wielkanocne, świąteczne itd.)

§3.21 Całkowity zakaz spamowania typu (np.Propozycja dodania 3 map) – Bardzo fajne mapki, spoczko mapki można dodać itd. Posty takie będą traktowane zwyczajnie jako spam.

§3.22 Zakaz Pisania w Opinii na temat sieci, serwerów postów typu, popieram, fajny serwer itd.

§3.23 Należy wpisywać odpowiednią nazwę tematu, która mówi ogółem co zawiera temat.

§3.24 Administrator rezygnujący ze swojej posady, może powrócić do pełnienia swoich obowiązków nie szybciej niż miesiąc od rezygnacji, bez względu na powód.

§3.25 Administrator który został zdegradowany może ponownie starać się o rangę nie szybciej niż 2 tygodnie od degradacji.

§3.26 Zabrania się decydowania osobie nieuprawnionej na temat należności warna dla kogokolwiek. 

§3.27 W podaniach wszelkiego rodzaju zabrania się pisania bezsensownych argumentów.

§3.28 Kolor czerwony zastrzeżony jest, dla administracji forum (JM+).

§3.29 Zakaz wypowiadania się w podaniach dot. serwera na którym nie gramy.

§3.30 Temat z niewypełnionym wzorem zostanie przeniesiony do kosza, co wiąże się z odrzuceniem go.

§3.31 Użytkownik, który dostał bana na serwerach na odwołanie ma 7 dni, jeżeli nie zrobi tego w przeciągu tych 7 dni odwołanie zostanie rozpatrzone negatywnie.

§3.32 Zabrania się pisania odwołań za kogoś. Osoba, która został zbanowana powinna napisać odwołanie z własnego konta.

 

IV Admini

 

§4.1 Każdy Użytkownik CS-4Frags, który posiada u nas wyższą rangę niż Admin serwera, wraz z nią nie ma prawa mieć rangi Admina serwera itd. na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.

§4.2 Zabrania się składania podań z warnem na swoim koncie.

§4.3 Każdy Administrator (oraz rangi wzwyż) po otrzymaniu warna, mają obowiązek odrobienia go w przeciągu 7 dni. W przeciwnym razie rangi zostaną odebrane.

§4.4 Nick admina na forum musi być podobny do nicku w grze

§4.5 Admin nie zawsze ma rację.

§4.6 Każde podanie o rangę wymaga odczekania okresu dwóch tygodni przed kolejnym podejściem od czasu rozpatrzenia.

§4.7 Każdy administrator serwera łamiący swój regulamin (przypisany odpowiednio pod każdy serwer) może otrzymać ostrzeżenia admina w zależności od winy (0/3).

§4.8 Administrator posiadający na swoim koncie 3 ostrzeżenia admina, traci swoje uprawnienia.

§4.9 Ostrzeżenia administratora nie można odrobić.

§4.10 Administrator po zaakceptowanym podaniu ma obowiązek zgłosić się do Mod+ po nadanie konta SourceBans.

§4.11 Każdy administrator forum wiedząc, że użytkownik świadomie łamie regulamin może nadać mu podwójną karę.

§4.12 Każdy administrator musi posiadać jako rangę główną, tę która jest najwyżej w hierarchii legendy grup.

§4.13 Każdy administrator ma obowiązek zgłosić się do administracji w celu utworzenia konta w sourcebansie oraz dopisania do listy administracji.

§4.14 Każdy administrator który zmienia nick w grze, ma obowiązek zgłosić się do administracji w celu zmiany nazwy w sourcebansie oraz na liście administracji.

§4.15 Administrator popełniający dwukrotnie błąd podczas banowania otrzymuje 1/3, każda kolejna pomyłka to następująco 2/3, 3/3 ostrzeżenia administracyjne bez możliwości odrobienia.

§4.16 Administrator który zostanie ukarany VAC banem przez Valve, otrzymuje rangę cziter, przez co nie będzie już nigdy przyjęty do grona administracji serwerowej.

§4.17 Administrator nie powinien zmieniać nicku częściej niż raz na miesiąc i obowiązkowo musi zgłosić zmianę nazwy do @ LaCuty w celu zmiany nazwy w Sourcebansie.

§4.18 Każdy administrator dzielący konto z osobą trzecią, zostanie zdegradowany.

§4.19 Administrator przed napisaniem nieobecności powinien odrobić wszystkie swoje warny. 

 

 

Zakazuje się kopiowania regulaminu i każdej rzeczy należącej do CS-4Frags.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...