Pretol

[Wywiad] CRODIII

Recommended Posts

J.Moderator

Witam, przedstawiam wam wywiad z @ CRODIII

@Pretol Cześć chciałbym przeprowadzić z tobą wywiad, masz może trochę wolnego czasu ?

@ CRODIII  Pewnie, z miłą chęcią

@Pretol Przedstaw się naszym czytelnikom

@ CRODIII Nazywam się Mateusz na forum znany jako CRODIII

@Pretol Co robisz w życiu, uczysz się, pracujesz ?

@ CRODIII  Jeszcze się uczę, aktualnie jestem w 3 klasie technikum informatycznym

@Pretol Jakie masz plany po ukończeniu szkoły ? Coś w kierunku informatyka ?

@ CRODIII Pewnie w kierunku informatyki może jakieś studia zobaczymy jak się wszystko ułoży

@Pretol Masz jakieś hobby, pasje, zainteresowania ?

@ CRODIII Mam rożne zainteresowania ale najwieszka moja pasja są motocykle, którym poświęcam sporo wolnego czasu

@PretolMasz jakiś ulubiony gatunek gier ? Wymień kilka gier tego gatunku

@ CRODIII Uwielbiam, a wręcz kocham gry Coop, zwłaszcza w klimacie post apo, jakieś zombie itp, np: 7 days to die , Dying light , Days gone, Dead Island , dayZ

@Pretol A jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny ? Prosiłbym Cię o kilka piosenek tego typu

@ CRODIII Mój ulubiony gatunek to rap, a nutki tego gatunku to :

Nutka 1

Nutka 2

Nutka 3

@Pretol Świetnie, dziękuje za opisanie swojej postaci. Teraz przejdźmy to spraw forum, jak znalazłeś się na CS4F ?

@ CRODIII A wiec jakiś rok temu CS4F kupił serwer om#1 gdzie bylem opiekunem i tak po 6 miesiącach przerwy wróciłem na kompa i wróciłem na forum

@Pretol Jakie były twoje początki i co było twoim celem, aby osiągnąć ?

@ CRODIII W sumie to początki byly takie ze złozyłem podanie na admina OM bo tam grałem najwięcej, a celów jako takich to raczej nie miałem po prostu robiłem swoje i tyle 

@Pretol Co jest aktualnie twoim następnym celem do osiągnięcia na sieci ?

@ CRODIII Zapewne powrót na moda, którego straciłem w sumie mojej opinii za bzdete ale trudno takie życie będę się starać, aby wrócić