Sign in to follow this  
GeForce

Zbiorowy Temat Rzeczy do zrobienia! HELP ME!

Recommended Posts

Właściciel

Witaj, jeśli wiesz co jest nie zrobione lub co by się przydało zrobić wpisz to w tym poście SERWER/FORUM i wszystko związane z siecią. Jakieś nowe pomysły również mile widziane! 

Mam dziś wolnych kilka godzin także postaram się coś ogarnąć.

 

 

Wzór:

Nick:

Gdzie to występuje:

Opis:

Link(Temat/Materiał):

 

 

Dzięki! Razem Możemy Więcej!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
UB Team

Nick: Malbor

Gdzie to występuje: Only Mirage 

Opis:
1. Vip po wpisaniu komendy !guns co rundę na początku dostaje darmową broń a to nie tak działało wcześniej i po tt nie można było wybrać sobie m4.

2. Flashe członków drużyny nas oślepiają a nie powinno tak być.

Link(Temat/Materiał):

Share this post


Link to post
Share on other sites
UB Team

Nick: MAF 

Gdzie to występuje:DR, 5VS5 i SURF+RPG

Opis: W poprzedniej edycji bo zginięciu mogliśmy wpisać jeszcze raz !bonus, a teraz nie można. Na serwerze 5vs5 i na SURF+RPG przydałyby się demka, które ułatwiłyby pracę UBT przy rozpatrywaniu skarg.

Link(Temat/Materiał):

By LaCuty,

S+RPG demka dodane

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nick: Wekyob

Gdzie to występuje: DR

Opis: Nowa edycja jest do słownie do du*y, wprowadzone zmiany są nie potrzebne, wrocilbym do starej edycji i naprawil rangi dodal pare modeli do sklepu panel Svipa(teraz chyba premium) zmienil, czyli, aby w panelu do wyboru było +50hp +40speed -40gravitacji longjump i slowmotion nic wiecej nie potrzeba. Usuniecie z respa max speeda na 350 przez co nie da sie zrobic konkretnych rekordow map. Naprawienie pkna i jackpota co chyba jest zrobione, ale nwm wiec napisze. Ustawienie w tabeli dla adminow grupe ADMIN, poniewaz VIP nie ma sensu jak i tak gracze wiedza kto jest adminem i nie jest to potrzebne zeby gracze nie wiedzieli. Zmiane ilosci dostawanych monet za przejscie mapy czy zrobienie rekordu na mapie.

Link(Temat/Materiał):

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nick: Pyrson 

Gdzie to występuje: Deathrun

Opis: niżej

Link(Temat/Materiał): - 

 

1. Wr i Pb 

2. Polecam zrobić ten bonus co deada a nie raz na runde bo często jak wyświetli się głosowanie na mape albo np jak jackpota robisz to masz straconego bonusa 

3. Ogarnąć błędy w dziale

4. może rozpędzanie do 1000 albo wgl to znieść

5. hajs związany z wr 

6. !stopmusic

7. !res

8. Long jump w bonusie nie działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Deys

Gdzie to występuje: Arenki

Opis: Gracze w tabeli są ułożeni wobec pkt zamist według arenki, na której grają

2. Na serwerze są zbugowane spray'e te Csowe

3. Na koniec mapy wywala po 60 varu 

Link(Temat/Materiał):

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Stis

Gdzie to występuje: -

Opis: Powrócił bym z starym dr+klasy, jest to bardzo fajny tryb tylko potrzeba dobrej ręki aby nad nim czuwała, padł gdyż? Administracja miała w pizdzie 0 promowania itd. Zawsze było fajnie bić się o wr'ki z @ Oyusu XD. od czasu gdy go nie ma został mi tylko surf który powoli się nudzi. Więc pomyślał bym nad tym :)

Link(Temat/Materiał):

By NiuQ,

Nie używaj wulgaryzmów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Bluefife

Gdzie to występuje: Surf rpg

Opis:
Tak jak napisał maf, nie ma demek.
W hint od rang nie ma https://forum.cs-4frags.pl/
Vip/svip nie dostaje 5/10 kredytów na start 

Link(Temat/Materiał): https://forum.cs-4frags.pl/topic/24725-błąd-surf/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: Murphy

Gdzie to występuje: DR

Opis: Na dr są tylko dwie misje do wyboru "kupić 500 rzeczy" lub "zabić 1000 graczy". 

Przydałoby się więcej tych misji ;/

Link(Temat/Materiał):

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.