Sign in to follow this  
Wekyob

[Wywiad] Rindou

Recommended Posts

20QVe9Z.png

Dzisiejszy wywiad przeprowadziłem z @HvoLdBT.png Rindou

@k4buS0q.png WekyobCześć, chciałbym przeprowadzić z tobą wywiad. Masz może chwilę?

@HvoLdBT.png Rindou Oczywiście, że mam.

@k4buS0q.png WekyobNo to na sam początek chciałbym, abyś się przedstawił naszym czytelnikom.

@HvoLdBT.png Rindou Nazywam się Łukasz, na forum mam nick Rindou, urodziłem się w Opolu. Mam ukończone 19 lat, jeszcze pół roku i zacznie się starość.

@k4buS0q.png WekyobW takim razie, jeśli masz ukończone 19 lat to już szkołę ukończyłeś?

@HvoLdBT.png Rindou Oczywiście, że ukończyłem, aktualnie jestem studentem elektroniki na Politechnice Wrocławskiej.

@k4buS0q.png WekyobNo dobrze w takim razie może opowiesz jak zaczęła się twoja przygoda z CS-4Frags?

@HvoLdBT.png Rindou Pierwszy raz trafiłem na 4Fragsa na serwer Deathrun, kiedy skończyłem przygodę z mm'ami w CS'ie. Wtedy na serwerze poznałem osoby takie jak Niemcio.

@k4buS0q.png WekyobWięc tak zaczęła się twoja "kariera" na sieci. Może bardziej chciałbyś opowiedzieć o swoim życiu np. jakie masz hobby pasje?

@HvoLdBT.png Rindou  Mam wiele zainteresowań i hobby, ale moim największym jest kolekcjonowanie monet.

@k4buS0q.png WekyobJak byś mógł określić ile około ich masz?

@HvoLdBT.png Rindou  Moja kolekcja liczy ponad tysiąc monet. Oczywiście różnych. I taka ciekawostka, zawsze patrzę, w którym roku moneta została wyprodukowana.

@k4buS0q.png Wekyob W takim razie może trochę o muzyce, jaki jest twój ulubiony gatunek? Jeśli mógł byś podać twoje 3 ulubione piosenki z tego gatunku.

@HvoLdBT.png Rindou Ogólnie lubię dużo gatunków muzycznych, ale najbardziej lubię słuchać starych utworów
                       Oto moje 3 ulubione
                       Nutka 1
                       Nutka 2
                       Nutka 3

@k4buS0q.png WekyobMoże pytanie z innej beczki, jaki masz cel, który chciałbyś osiągnąć na sieci?