Skocz do zawartości
NiuQ

[Wywiad] Pretol *NIEZNISZCZALNY NICZYM TERMINATOR?*

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wywiad.png

Witam bardzo serdecznie wszystkich czytelników!

W dzisiejszym wywiadzie pojawi się rozmowa z jednym z naszych ukochanych Moderatorów, czyli @ Pretol!

ZAPRASZAM DO CZYTANIA!

Prowadzący wywiad: NiuQ

Odpowiadający:  Pretol

 

@ NiuQ: Witaj Prętol! Jak Ci mija wieczór? Czy jesteś chętny na udzielenie wywiadu?

@ Pretol: Cześć, właśnie skończyłem grać, więc czemu nie?

 

@ NiuQ: Super, w takim razie lecimy! Na początku chciałbym, abyś się wszystkim przedstawił. Powiedz nam jak masz na imię, ile masz lat, gdzie mieszkasz?

@ Pretol: Mam na imię Kuba, rocznik 2004. Mieszkam na Śląsku, w mieście liczącym około 30 tysięcy osób, 45km od Katowic.

 

@ NiuQ: Powiedz nam, do jakiej szkoły uczęszczasz, na jakim profilu jesteś?

@ Pretol: Uczęszczam do technikum niedaleko mojej miejscowości, jestem na profilu "Technik reklamy". Długo się zastanawiałem nad tym wyborem, gdyż większa grupa znajomych poszła gdzie indziej i ciągle starali się mnie namówić, lecz nie było żadnych ciekawych kierunków, więc poszedłem swoim śladem z kilkoma znajomymi. Wybrałem ten profil, gdyż słyszałem o nim, że jest bardzo prosty, a inne mi nie pasowały. Teraz mogę stwierdzić, że przypadkowo znalazłem idealny kierunek. Bardzo przyjemne lekcje, pracowanie na komputerach, aparatach, kamerach i innych sprzętach, lecz trochę gorzej z teorią. Poznałem również wiele nowych znajomych, także kilka odnowiłem. Jestem w 100% zadowolony z mojego wyboru

 

@ NiuQ: Czyli mówisz, że Twój wybór jest strzałem w dziesiątkę! W takim razie chciałbym wiedzieć, czy wiążesz swoją przyszłość z profilem technika reklamy?